Kamis, 12 November 2015

The Coffee Enema Detox

The Coffee Enema Detox

Hari-hari ini, semakin ramai orang yang cuba detox enema kopi. Mengapa? Penurunan berat badan adalah salah satu daripada sebab. Walaupun dengan pemakanan yang sihat, kita secara tidak sengaja memakan banyak racun setiap hari. Makanan yang diproses, racun perosak, walaupun udara bersih boleh merosakkan badan kita walaupun bagaimana berhati-hati kita. Kerana kerja dan peruntukan masa, kadang-kadang makanan yang kita makan boleh membahayakan badan kita. Detox enema kopi boleh membersihkan perkara-perkara dalam sistem anda bahawa kadang-kadang badan kita tidak boleh membersihkan sendiri. Dalam kopi tahun 1970-an itu ditemui mengandungi palmitates, bahan-bahan yang boleh membantu membersihkan badan kita daripada kanser terapung bebas menyebabkan radikal. Selepas tempoh masa, racun ini, bahan-bahan boleh terkumpul di dalam badan kita, menyebabkan banyak masalah yang berbeza perubatan - kulit tidak baik, keletihan, sembelit, cirit-birit dan penyakit-penyakit yang lebih serius seperti batuk kering, migrain, dan kanser. Detox enema kopi boleh digunakan sebagai rawatan dan ubat untuk semua ini.

Detox enema kopi adalah penting untuk Gerson Therapy, kepercayaan perubatan alternatif yang pelbagai penyakit termasuk kanser boleh dikaitkan dengan makanan, minuman, dan udara yang kita gunakan setiap hari. Terapi Gerson mandat diet yang terdiri daripada rejim tertentu semulajadi makanan, dan detox enema kopi adalah hanya satu sebahagian daripada keseluruhan sistem detoksifikasi.

Terapi Gerson dan keberkesanannya dipertikaikan, tetapi keupayaan penyembuhan daripada detox enema kopi tidak boleh diabaikan. Kopi juga mengandungi kafein, yang diserap terus ke dalam dinding usus, memberi pesakit rangsangan tenaga positif. Tenaga, walaupun sementara boleh digunakan untuk merawat keletihan, sakit kronik, dan juga kemurungan. Selain daripada rangsangan tenaga yang positif, kafein diserap semasa detox enema kopi juga merangsang hati untuk mengeluarkan lebih hempedu. Hempedu (yang dihasilkan di dalam hati dan disimpan di dalam pundi hempedu) digunakan untuk mengangkut racun ditapis oleh hati anda semasa penghadaman. A pengeluaran lebih besar hempedu bermakna pengusiran yang lebih besar daripada racun. Ini merangsang hati dan pundi hempedu dengan itu boleh mencegah / merawat pelbagai masalah kesihatan yang berkaitan dengan organ-organ ini seperti sirosis dan batu karang.

Walau bagaimanapun enema kopi tidak semua keseronokan dan permainan, dan seperti mana-mana prosedur perubatan terdapat beberapa faktor yang perlu dipertimbangkan (terutama bagi mereka yang merancang untuk melakukannya di rumah)

1. Seorang individu yang tidak berpengalaman boleh menyebabkan kerosakan pada kolon / beliau. (untuk rawatan di rumah)
2. berlebihan boleh menyebabkan ketidakseimbangan elektrolit.
3. Penggunaan semula kit rumah enema boleh menyebabkan jangkitan.
4. Menggunakan banyak enema boleh menyebabkan dehidrasi.
5. berlebihan daripada apa-apa jenis enema boleh menyebabkan fungsi menurun daripada usus (sebagai hasil daripada lebih rangsangan).
6. Enema dengan kafein harus dielakkan oleh wanita hamil dan mereka yang sensitif kepada kafein.
7. cecair panas boleh menyebabkan lecuran
8. kanser mencegah mereka adalah tidak terbukti dan tidak boleh dianggap sebagai "mengubati semua"
Keunggulan 9. Kopi untuk lain-lain jenis adalah dipertikaikan.
10. berlebihan boleh menyebabkan ketagihan kafein.

Walaupun risiko-risiko ini, ramai masih memilih untuk mencuba detox enema kopi dan berpuas hati dengan keputusan. Dengan apa-apa, kesederhanaan harus digunakan, dan jika anda tidak pasti apa yang sederhana bermakna, mendapatkan nasihat daripada profesional yang berpengalaman.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar