Kamis, 12 November 2015

Chakra Healing - Apabila Pembersihan chakra Boleh Bantu

Chakra Healing - Apabila Pembersihan chakra Boleh Bantu

Ramai orang yang sangat tidak sedar dan tidak terikat kepada tubuh mereka. Kita cenderung untuk tergesa-gesa kira-kira, begitu sibuk dan asyik tidak mengambil masa untuk benar-benar menyambung - walaupun kepada diri kita sendiri. Kami hanya cenderung untuk mengambil perhatian lebih, apabila ada masalah atau kita mendapati diri kita sakit, mengalami beberapa aduan atau yang lain. Kemudian perhatian kita boleh memberi tumpuan kepada menangani gejala menyampaikan dan tidak berurusan dengan akar yang masalah.

Selalunya akar itu, terletak pada hakikat bahawa orang-orang hilang sambungan ke tubuh mereka. Selepas itu mereka boleh menjadi isyarat hilang, tanda-tanda atau memberitahu kisah apa yang sebenarnya berlaku. Banyak kali apa yang sebenarnya berlaku ketidakseimbangan bertenaga. Apabila chakra anda berada di luar jajaran atau mengimbangi ia boleh menggoncang seluruh sistem anda. Jadi, apa yang boleh membantu untuk mendapatkan anda kembali ke dalam kira-kira? Memahami lebih lanjut mengenai sistem bertenaga anda dan mempromosikan sendiri boleh penyembuhan chakra anda.

Bagaimana anda boleh tahu jika penyembuhan chakra adalah perkara yang betul untuk anda lakukan? Berikut adalah beberapa tanda-tanda yang boleh memberi isyarat anda memerlukan penjajaran chakra dan penyembuhan.

• Leher dan sakit bahu

• keletihan yang teruk

• Rasa terputus

• Tidak berhubung dengan badan penuh dan lengkap.

• Pemikiran kabur

• Secara amnya perasaan daripada pelbagai

Terdapat banyak gejala-gejala lain yang boleh disambungkan kepada keperluan untuk penyembuhan chakra. Jika anda ragu-ragu, ia adalah yang terbaik untuk memeriksa dengan seorang pekerja tenaga untuk mendapatkan pandangan profesional. Tetapi sebagai amalan biasa, apa-apa penyakit fizikal mempunyai secara semulajadinya dapat memberi kesan kepada pusat chakra yang sepadan. Ia dikatakan bahawa pusat tenaga yang paling lemah akan menjadi tempat pertama yang sakit atau penyakit boleh pegang.

Apa yang berlaku dalam penyembuhan chakra adalah pembersihan dan pengaktifan pusat-pusat tenaga anda. Seorang pekerja tenaga akan dapat menyambung antara satu sama pusat-pusat chakra anda. Sebaik sahaja mereka memanfaatkan tenaga yang mereka dapat melihat secara khusus apa yang sedang berlaku dengan chakra itu. Ini boleh dilakukan dengan tangan mereka, dengan batu-batu atau kristal, dowsing atau fizikal di bergantung kepada bagaimana ia telah dilatih.

Pekerja tenaga atau ahli terapi itu akan dapat membantu membersihkan pusat tenaga. Sering kali ini akan mengambil masa lebih daripada satu sesi. Dalam antara sesi mereka akan memberikan anda bekerja untuk lakukan sendiri untuk membantu peralihan disekat tenaga. Ini boleh mengambil bentuk latihan khusus, meditasi, kerja kristal, perubahan diet atau teknik visualisasi.

Selalunya sesi yang akan berakhir dengan membawa masuk tenaga, untuk memberi tenaga pusat tenaga dan sistem secara keseluruhan semula - bergantung kepada apa yang berkaitan.

Kitaran pembersihan dan caj perlu disimpan sehingga. Anda boleh meminta pekerja tenaga anda apa latihan mereka akan mengesyorkan bahawa anda melakukan secara tetap untuk memastikan sistem anda jelas dan berfungsi dengan baik. Antara proses pembersihan dan proses pengisian yang anda boleh mendapatkan sistem chakra kembali ke dalam yang sihat. Ini akan memberikan anda lebih banyak tenaga, menjaga perasaan anda lebih positif, dan membantu dengan kesihatan keseluruhan dan kesejahteraan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar