Minggu, 15 November 2015

9 Tips Kick Mula Diet Anda Untuk Candida

9 Tips Kick Mula Diet Anda Untuk Candida

Anda telah memutuskan bahawa anda mungkin mempunyai penumbuhan yg terlalu cepat candida albicans - penumbuhan yg terlalu cepat yis - dan anda ingin mencuba diet penghapusan untuk melihat jika ia boleh mengurangkan masalah gejala anda. Walau bagaimanapun, anda tidak betul-betul pasti di mana untuk bermula.

Berikut adalah beberapa tips untuk membantu anda:

1. Sebelum anda memulakan pelan diet percuma yis anda, menyimpan jurnal makanan apa yang anda makan sekarang dan bagaimana ia memberi kesan kepada anda. Ini adalah langkah awal yang baik dan boleh membantu anda menentukan yang makanan mungkin akan menyebabkan masalah.

Terdapat banyak jurnal makanan percuma boleh didapati dalam talian yang anda boleh memuat turun dan digunakan. Berikut adalah perkara-perkara penting yang anda mahu termasuk:

Tarikh
Masa hari
Bagaimana perasaan anda sebelum anda makan
Apa yang anda makan dan dalam apa kuantiti
Adakah makan memuaskan hati anda?
Kira-kira satu jam selepas makan anda, menjawab soalan-soalan ini:

Perasaan anda sekarang?
Apakah tahap tenaga anda?
Bagaimana kejelasan mental anda?
Kemudian, membuat nota daripada soalan-soalan ini:

Adakah anda memerlukan snek sebelum makan seterusnya?
Adakah anda mempunyai apa-apa keinginan?
Kira-kira satu jam selepas makan anda:

Bagaimana keadaanmu sekarang?
Apakah tahap tenaga anda?
Bagaimana kejelasan mental anda?
Terus menyimpan jurnal makanan anda selepas anda mula diet anda untuk candida dan anda akan dapat melihat kembali dan melihat apa makanan disebabkan apa tindak balas.

Selepas anda telah di diet anda untuk candida kira-kira tiga bulan, anda mungkin boleh mula menambah semula beberapa makanan yang anda telah dihapuskan dan jurnal makanan anda akan menjadi sangat penting untuk membantu dokumen anda yang mana makanan adalah OK untuk mula makan lagi dan yang makanan perlu dihapuskan secara kekal.

2. Menjadi rapat akrab dengan semua makanan yang mengandungi yis. Anda tidak boleh hanya menghapuskan makanan yang jelas, seperti produk roti dan alkohol. Anda juga perlu untuk menghapuskan berikut:

Gula
Sesuatu apapun yang cuka - seperti mayonis, sos salad, sos barbeku, mustard dan makanan jeruk
Makanan diperam seperti sider epal dan sauerkraut
"Berkulat" makanan - seperti keju, kering / salai / daging jeruk
Daging sembuh seperti daging, mortadella, bologna
Cendawan
Kacang tanah dan pistachios
Kicap
Tin tomato
3. Belajar membaca label makanan yang anda beli di pasar raya. Mencari bahan-bahan yang bersalah dan mengelakkan makanan ini buat masa ini.

4. Membiasakan diri dengan makanan yang terbaik anda boleh makan. Anda mungkin tertanya-tanya apa yang tinggal untuk makan? Berikut adalah panduan cepat:

Kebanyakan sayur-sayuran
Kacang
Daging lembu, ayam, dan segar, daging babi belum diawet
Ikan dan kerang
Telur
Benih dan kacang
Seperti yang anda lihat, terdapat banyak pilihan yang baik anda boleh merancang menu anda di sekitar jika anda hanya berfikir tentang hal itu terlebih dahulu.

5. Pergi melalui dapur anda dan menyingkirkan mana-mana makanan yang mengandungi yis atau makanan yis. Ini seiring dengan belajar bagaimana untuk membaca label. Memeriksa semua barang makanan di dalam peti sejuk dan almari anda untuk mencari mereka yang mempunyai makanan yang anda mesti menghapuskan buat masa sekarang dan memberi makanan ini kepada seseorang yang boleh menggunakannya.

6. Adakah air anda mencederakan atau membantu anda? Kajian menunjukkan bahawa menjaga alkali badan anda itu keadaan semula jadi dan badan yang beralkali menangkis penyakit. Minum air alkali berion - atau air heksagon kerana ia juga dikenali - menetapkan satu persekitaran dalam sistem anda yang bermusuh dengan acuan, bakteria, virus, dan candida. Ia adalah penting bahawa anda minum air alkali terion dan anda boleh membuat anda sendiri dari air paip anda dengan ionizer air.

7. Membeli diet percuma yis yang baik buku memasak. Terdapat banyak buku masakan yang boleh membantu anda menyediakan pelan diet percuma yis. Mempunyai satu akan memberikan anda idea dan membuat anda bermotivasi.

8. Cari dalam talian untuk forum mengenai yis makan percuma dan menjadi sebahagian daripada masyarakat. Ia sentiasa baik untuk mempunyai orang lain yang berada dalam situasi yang sama seperti anda bercakap dengan dan dengan siapa anda boleh berkongsi maklumat. Anda boleh mencari forum-forum dengan melakukan carian Google pada "Forum: diet percuma yis" (tidak dalam petikan). Saya datang dengan lebih 200,000 hasil apabila saya lakukan carian ini diperolehi.

9. Jangan fikir makan yis percuma sebagai mempunyai untuk melepaskan sesuatu. Anggaplah ia sebagai mengembalikan kesihatan optimum anda dan daya hidup. Mengekalkan sikap yang positif yang baik dan anda akan berjaya.

Ia tidak begitu sukar kerana ia bunyi. Di laman web saya anda akan mencari mini tentu, "10 Rahsia untuk Hidup Yis Percuma" yang akan memberi anda permulaan memerangi masalah ini. Semak pautan di bawah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar