Kamis, 12 November 2015

Kurangkan peluh - Belajar Apa Pilihan Anda Adakah

Kurangkan peluh - Belajar Apa Pilihan Anda Adakah

Pilihan anda untuk mengurangkan peluh adalah terhad. Peluh berlebihan, atau Hiperhidrosis bukanlah sesuatu yang boleh dipandang ringan. Manakala berpeluh menghasilkan sebarang kesan yang memudaratkan selain likeliness peningkatan jangkitan kulit, pengasingan yang anda rasa apabila anda mempunyai Hiperhidrosis masih berbahaya.

Apabila seseorang mempunyai Hiperhidrosis, atau peluh berlebihan, mereka boleh bertanya kepada doktor mereka bagaimana mereka boleh mengurangkan peluh mereka, doktor sering kali akan mengangkat bahu anda di luar pada mulanya, begitu juga orang lain. Ini membawa kepada tingkah laku seperti cuba menyembunyikan peluh, memakai pakaian longgar gelap, dan mengelakkan situasi sosial. Sering kali yang kebimbangan sosial dibangunkan kerana takut berpeluh meningkat disedari.

Jadi apakah pilihan anda? Mencari seorang doktor yang boleh bekerja dengan anda dalam menetapkan ubat-ubatan dan antiperspirants yang mungkin membantu anda. Botox boleh mengelak sehingga liang peluh anda, tetapi ini adalah satu pilihan yang melampau. Elektroforesis telah bekerja untuk ramai orang, tetapi sekali lagi ini adalah pilihan yang melampau dan menyakitkan.

Mereka ada penawar untuk Hiperhidrosis, tetapi perubahan kehidupan harian boleh dibuat untuk benar-benar meningkatkan keyakinan anda. Menyimpan kain buruk yang kering di dalam poket anda untuk membersihkan dahi dan tangan anda sudah cukup. Mengekalkan bedak bayi sekitar untuk kaki anda boleh membantu mengeringkan mereka. Bersenam akan menyebabkan anda berpeluh lebih tetapi ia tidak boleh dielakkan, anda perlu cuba dan kekal cergas walaupun anda berpeluh banyak.

Perubahan dalam diet anda boleh membantu berpeluh anda, dan juga sebagai antiperspirant preskripsi yang baik. Semua dalam semua menerima masalah anda dan jangan malu itu, meningkatkan keyakinan anda adalah hadiah yang terbaik anda boleh memberi diri anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar