Kamis, 12 November 2015

Cara Berhenti berpeluh ketiak - Adakah Rawatan Perubatan Really Opsyen Hanya?

Cara Berhenti berpeluh ketiak - Adakah Rawatan Perubatan Really Opsyen Hanya?

Jika anda berada di sini untuk mengetahui bagaimana untuk menghentikan ketiak berpeluh maka anda tidak akan kecewa. Bagi kebanyakan orang, berpeluh adalah sesuatu badan tidak apabila ia menjadi panas, dan berpeluh adalah fungsi badan normal. Walau bagaimanapun, bagi sesetengah orang, berpeluh adalah masalah utama. Saya tidak hanya bercakap tentang sedikit peluh tambahan, saya bercakap tentang peluh berlebihan yang berterusan, dan saya ingin menunjukkan kepada anda bagaimana untuk merawatnya.

Betul dan jika anda terdesak untuk mengetahui bagaimana untuk menghentikan ketiak berpeluh maka anda akan gembira untuk mengetahui bahawa anda boleh memohon beberapa tips untuk menghentikannya. Saya pernah mempunyai kes yang teruk ketiak berpeluh dan saya perlu mengatakan bahawa ia adalah sumber tetap rasa malu. Saya tidak boleh memakai pakaian yang ringan kerana tompok peluh saya begitu kelihatan dan sangat peka terhadap menaikkan tangan saya kerana saya tidak mahu sesiapa melihat tompok peluh saya!

Ia bukan sahaja penglihatan tompok peluh saya yang berada memalukan sama ada, kerana anda benar-benar boleh bau bagaimana buruk mereka terlalu! Ini adalah mengapa saya mahu mengetahui apa yang saya boleh lakukan untuk menghentikan berpeluh ketiak kerana saya bosan mendapat dipilih oleh orang-orang jahil yang mengatakan bahawa saya tidak pernah dicuci. Ini sama sekali tidak adil kerana saya akan mencuci sama seperti orang lain tetapi kerana saya mempunyai hiperhidrosis Saya akan berpeluh begitu banyak!

Tindakan pertama saya mengambil apabila mendapat tahu bagaimana untuk menghentikan ketiak berpeluh bercakap dengan doktor saya, dan ini adalah di mana saya bertemu dengan dua rawatan perubatan utama untuk menghilangkan ketiak berlebihan berpeluh. Pertama rawatan ini adalah iontophoresis yang melibatkan meletakkan patch lembut kecil ke tangan saya yang direndam di dalam air, dan kemudian lulus cas elektrik kecil melalui span.

Rawatan lain untuk menghilangkan ketiak berpeluh adalah suntikan Botox. Rawatan ini mempunyai kadar kejayaan yang tinggi namun kerana rawatan ini adalah begitu mahal saya tidak mampu. Iontophoresis juga sangat mahal jadi saya tidak dapat mengutarakannya sama ada, jadi saya terpaksa mencuba dan mengetahui cara semulajadi untuk menghilangkan berpeluh.

Belajar bagaimana untuk berhenti berpeluh ketiak secara semula jadi adalah lebih sukar, namun saya sangat gembira saya melakukannya. Ini kerana rawatan perubatan tidak benar-benar mengubati masalah ini, dan hanya bertindak sebagai satu cara untuk menghalang kelenjar peluh, sedangkan ubat semula jadi sampai ke akar masalah. Satu tip semula jadi saya boleh memberi anda adalah mengurangkan pengambilan kafein anda, kerana kafein merangsang sistem imun anda untuk menghasilkan peluh lagi.

Saya belum lagi disebut salah satu yang paling kuat rawatan semula jadi untuk menghentikan ketiak berpeluh dan saya ingin menunjukkan kepada anda sekarang.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar