Kamis, 12 November 2015

Bagaimana saya boleh Hentikan Berpeluh - 5 Penyelesaian Mudah untuk Kawalan Berpeluh Anda

Bagaimana saya boleh Hentikan Berpeluh - 5 Penyelesaian Mudah untuk Kawalan Berpeluh Anda

Bagaimana saya boleh Hentikan Berpeluh mungkin tidak mantra anda, walau bagaimanapun ia sedang bergema di seluruh dunia. Malah, 3 peratus daripada penduduk dunia kita yang bertanya soalan itu. Belajar bagaimana untuk mengatasi peluh berlebihan tidak mudah. Sebenarnya, peluh berlebihan (yang secara teknikal dikenali sebagai hiperhidrosis) boleh menjadi teruk dan menyusahkan, untuk meletakkan ia sedikit. Seolah-olah hidup tidak cukup sukar, faktor dalam berpeluh tidak terkawal dan anda lebih suka mempunyai gigi dicabut, SEMUA tiga puluh dua di 'masa yang sama' itu.

Beberapa perkara yang mudah untuk hidup dengan. Kemudian ada perkara-perkara lain seperti mengeluarkan kotoran peluh, bertanding dengan bau peluh, dan bersembunyi di belakang untuk mengelakkan orang ramai ... menjadikan kehidupan yang dahsyat.

Adalah sukar untuk bercakap tentang masalah berpeluh anda dengan orang-orang yang tidak pernah mengalami lebih berpeluh. Tetapi ia adalah lebih sukar untuk menjelaskan mengapa anda berpeluh seperti pelari pecut Olimpik di pertengahan Februari di Chicago. Nasib baik, kerana hiperhidrosis telah diiktiraf sebagai penyakit kulit yang jarang berlaku oleh (NORD) Pertubuhan Kebangsaan Penyakit Jarang Jumpa, ia telah mendapat perhatian pihak berkuasa.

Sehingga baru-baru kebanyakan orang tidak biasa dengan hiperhidrosis istilah. Sebahagian daripada sebab untuk itu adalah kerana ia tidak bercakap tentang dalam kelas kesihatan atau di meja makan. Nasib baik, hari ini terdapat cara-cara untuk berhenti berpeluh secara semulajadi. Berita baik adalah, anda boleh berhenti berpeluh sedalam-dalamnya tanpa membelanjakan kekayaan kecil, mengambil cuti kerja atau menjejaskan kesihatan anda dari mencerna dadah berbahaya.

Baca di bawah seperti yang kita mendedahkan beberapa mudah, cara yang menjawab soalan terlepas pandang 'Bagaimana saya boleh Hentikan Berpeluh' untuk selama-lamanya:

Menggosok alkohol: menggosok alkohol di bawah ketiak anda akan membantu mengurangkan jumlah peluh yang yang dikeluarkan dari kelenjar peluh anda dan juga membunuh bakteria yang menyebabkan peluh anda suka bau

Relaksasi: santai akan membantu menghapuskan tekanan, membolehkan anda untuk bertenang melepaskan kebimbangan dan tekanan yang menyebabkan ketegangan

Berat Badan: berat badan tambahan memerlukan lebih banyak tenaga, dan seperti yang kita memberi lebih banyak tenaga yang menghasilkan haba, peluh kemudiannya dikeluarkan untuk menjaga kita sejuk.

Hidrat: air adalah penting seperti yang kita semua tahu ... ia membantu badan kita mengekalkan suhu yang stabil.

Bertafakur: meditasi menyimpan saraf kita diselesaikan. Ia juga membantu mengurangkan tekanan yang yang biasanya berkaitan dengan aktiviti harian.

Jadi garis bawah adalah bahawa hiperhidrosis adalah masalah besar. Walau bagaimanapun, ada cara mudah anda boleh memastikan ia di bawah kawalan. 5 cadangan yang di atas adalah perkara-perkara mudah yang boleh anda lakukan tanpa menyusun semula hidup anda sepenuhnya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar