Minggu, 15 November 2015

Gangguan pencernaan - Cari Pemulihan Berkesan Untuk Berurusan Dengan Mereka (Bahagian 2)

Gangguan pencernaan - Cari Pemulihan Berkesan Untuk Berurusan Dengan Mereka (Bahagian 2)

Tawaran artikel dengan ubat-ubat yang berkesan untuk merawat sakit saraf usus, pendarahan ulser dan buasir.

Campurkan kuantiti yang sama daun bogbean, batang bawah bistort biasa, akar dan batang bawah taman Angelica, bunga calendula, bunga mullein besar, daun hazel, Melissa daun, daun walnut biasa, Paeonia anomala akar, bidang restharrow akar, tunas poplar dan puncak thyme liar. Tanamkan 6 gram campuran herba dengan 400 mililiter air dan mengisi botol termos dengan berwarna itu. Serahkan kepada minuman selama 2 jam dan memanaskan kemasukan itu, tetapi tidak mendidih. Biarkan ia menyelesaikan untuk setengah jam dan tuang. Minum setengah gelas merebus 3-4 kali sehari 15 minit sebelum makan untuk merawat buasir.
Campurkan kuantiti yang sama tunas birch, pucuk baru Jintan saru, daun pisang yang lebih besar, puncak thyme liar dan burung daun ceri. Tanamkan 20 gram campuran herba dengan 1.5 liter air mendidih dan rebus berwarna selama 20 minit. Isikan botol termos dengan merebus dan serahkan kepada minuman selama satu jam. Tuang, tambah 3-3,5 liter air suam dan menggunakannya sebagai mandi pinggul menangani ulser pendarahan dan buasir.
Campurkan kuantiti yang sama puncak knotgrass sama berdaun, akar dan batang bawah taman Angelica, mengakibatkan lubang St John's-Wort puncak, Iceland liken dedaunan, puncak Agrimony dan pucuk baru bilberry. Tanamkan 10 gram campuran herba dengan segelas air mendidih dan rebus berwarna selama 20 minit. Isikan botol termos dengan merebus dan biarkan ia minuman selama satu jam. Beri suam enema merebus mikro. Anda perlu menggunakan 100-150 mililiter berwarna untuk satu enema untuk merawat pendarahan ulser dan buasir.
Apabila mengalami sakit saraf usus, herba berikut mungkin dapat membantu - puncak mata pegar ini, buah-buahan anise, daun dan akar barberry, Iceland dedaunan liken, bunga yang kekal kuning, bunga calendula dan puncak marjoram. Herba-herba ini mempunyai tindakan sedatif.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar