Kamis, 12 November 2015

Penyembuhan ketiak teruk Berpeluh berlebihan Sememangnya

Penyembuhan ketiak teruk Berpeluh berlebihan Sememangnya

Apakah ketiak berpeluh berlebihan memusnahkan hidup anda? Mempunyai masalah peluh berlebihan pasti boleh menurunkan harga diri anda. Mengapa? Kerana semua hari anda perlu bimbang tentang bau badan menyakitkan, kesan peluh hodoh, dan bopeng dari ketiak, yang boleh menjadi sakit Diraja di punggung itu. Ia adalah selamat untuk menganggap bahawa berpeluh dari tangan atau kaki adalah yang tidak diingini, namun apabila berpeluh dari ketiak anda, terdapat adalah tetap tertanya-tanya jika anda sedang berjalan-jalan dengan peluh noda sebesar krayon besar. Lebih buruk lagi, anda bertanya diri anda sendiri ... mereka boleh bau saya?

Ketiak berpeluh boleh menjadi sangat memalukan dan menyebabkan seseorang itu menjauhkan diri daripada rakan-rakan dan keluarga. Pasangan yang dengan potensi bau yang menyakitkan hati, dan kesan peluh hodoh yang yang biasanya berkaitan dengan berpeluh sedalam-dalamnya, dan ia adalah satu set dua masalah. Dan jika itu tidak cukup buruk, apa yang merumitkan masalah yang lebih besar adalah ketidakupayaan untuk berkomunikasi keadaan apabila mencari bantuan. Mengatasi ketiak berpeluh berlebihan tidak perlu termasuk suntikan Sakit, Pil, atau Pembedahan. Berita baik adalah, terdapat ubat yang boleh digunakan untuk menghapuskan ketiak berpeluh berlebihan untuk kebaikan.

Berikut adalah beberapa cara untuk berhenti berpeluh ketiak berlebihan dari merosakkan pakaian anda, kerjaya dan berpotensi hidup anda:

Hygienic

Gunakan sabun antibakteria ketika mandi memohon antiperspirants dua kali sehari, sebaik-baiknya pada waktu malam memakai bahan alami, seperti: kapas, atau pancuran bulu kerap

Pengambilan pemakanan

vitamin B

Mineral

Magnesium

Ubahsuai diet anda untuk memasukkan makanan seperti:

Brokoli

Skuasy

Collard

Kacang hijau

Kacang hitam

Termasuk Super Foods:

Badam panggang kering

Cashews mentah

Terdapat banyak cara untuk menghilangkan peluh ketiak berlebihan, termasuk menonton apa yang anda makan, untuk melihat yang makanan mencetuskan berpeluh anda. Pakai fabrik semula jadi terutama pada bulan-bulan yang lebih panas. Pastikan anda memasukkan vitamin dan mineral ke dalam diet harian anda dan pilih kacang untuk yang sihat selepas makan malam atau snek lewat malam.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar