Kamis, 12 November 2015

3 Cara Asli untuk Hentikan Berpeluh ketiak

3 Cara Asli untuk Hentikan Berpeluh ketiak

Anda mungkin tertanya-tanya, bagaimana untuk berhenti berpeluh ketiak 'tetapi 3 peratus daripada penduduk kita. Peluh berlebihan adalah gangguan kulit yang bukan sahaja menyerang mangsanya tanpa amaran, tetapi juga ia adalah jenis keadaan yang kacau ganggu. Ia tidak syak lagi, kerana peluh berlebihan (hiperhidrosis) biasanya bermula pada awal remaja dan boleh berterusan sehingga dewasa ia boleh menyumbang kepada kehidupan -esteem diri panjang yang rendah. Ini adalah salah satu sebab mengapa halangan terbesar untuk mengatasi tidak berpeluh setiap katakan, tetapi aspek psikologi yang dikaitkan dengan lebih berpeluh. Ia adalah penting bahawa rawatan topikal atau luaran yang betul digunakan tetapi juga anda perlu mengenal pasti dan merawat punca tersembunyi juga. Hyperhdirosis bukanlah satu penyakit yang mengancam nyawa. Walau bagaimanapun, ia adalah penyakit gaya hidup melemahkan. Ia telah dikenali untuk menghapuskan kehidupan sosial, kerjaya dan membalikkan orang menyeronokkan penyayang yang keluar ke duduk dalam jenis pertapa gelap.

Salah satu cara untuk berhenti berpeluh ketiak adalah untuk menonton apa yang anda makan. Saya tahu bahawa kita pernah mendengar ini seawal sekolah rendah. (Itu masa yang lama bagi sesetengah orang, lebih lama untuk lain) Kita semua telah diberitahu untuk makan 4 hidangan buah-buahan dan sayur-sayuran berdaun hijau, setiap dan tiap-tiap hari. Yang tidak bunyi seperti banyak keseronokan. Saya tidak dapat memikirkan buah-buahan atau sayur-sayuran yang saya lebih suka lebih cookies cip coklat ... ANDA? OK ... Terdapat dua mudah sebab mengapa buah-buahan dan sayur-sayuran adalah baik untuk anda lebih-memandang. Mereka mempunyai vitamin dan mineral yang badan kita perlukan untuk mengekalkan sistem yang sihat. Selain itu, makan makanan yang betul membantu mengurangkan jumlah makanan yang lain, biasanya ringan, bahawa kami akan menggantikannya dengan. Jadi seperti yang kita telah mendengar buah-buahan dan sayur-sayuran adalah baik untuk anda dan anda berpotensi untuk menurunkan berat badan.

Adakah anda memasak dengan minyak sayuran atau minyak? Nah, kerana saya mengajukan soalan ini, anda mungkin meneka minyak zaitun adalah jawapan yang betul. Minyak zaitun adalah bahan yang mudah untuk dihadam. Minyak yang mudah untuk mencerna mengambil tenaga yang kurang untuk mendapatkan pekerjaan yang dilakukan. Cuba fikirkan, jika anda menggunakan semua tenaga anda untuk mencerna sarapan anda, anda tidak akan mempunyai tenaga untuk aktiviti-aktiviti lain ... walaupun JOB anda!

Kita semua tahu bahawa air yang digunakan untuk mengepam keluar toksin daripada sistem keluar. Selain air untuk detoxing, kita juga perlu menggabungkan magnesium dan kalsium. Jika kita tidak menjaga sistem kami mengalir keluar, ia menjadi seperti tangki septik. Apabila tangki septik adalah semua disokong ... untuk meletakkan ia sedikit, anda akan tahu. Pada ketika itu anda akan mempunyai untuk memanggil mengharapkan untuk membersihkan sistem anda. Sistem kami bekerja dengan cara yang sama, jika kita tidak menjaga sistem kita bersih, kita akan mempunyai untuk memanggil doktor untuk pembersihan. Apabila mencerna magnesium anda boleh mengharapkan ia untuk berehat otot anda, membina tulang yang kuat dan ia bertanggungjawab untuk peredaran darah yang betul. Beberapa makanan yang tinggi dalam magnesium: Swiss Chard dan Bayam. Popeye betul .... makan bayam anda.

Mujurlah, terdapat langkah-langkah mudah yang boleh kita ambil untuk menghentikan berpeluh ketiak. Walaupun peluh berlebihan boleh menjadi sakit di punggung itu! ... Bagaimana untuk berhenti berpeluh ketiak tidak perlu. Berita baik adalah jika kita hanya melakukan apa yang kami diberitahu oleh ibu bapa, guru dan pakar diet kita, kita dengan mudah boleh menghapuskan masalah lebih berpeluh kami.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar