Kamis, 12 November 2015

Seorang Ketua Di atas Rehat - Bagaimana untuk Dapatkan Lebih Tinggi Sememangnya

Seorang Ketua Di atas Rehat - Bagaimana untuk Dapatkan Lebih Tinggi Sememangnya

Ia sentiasa jawapan yang sama. Setiap kali saya mengambil bayi untuk mereka dengan baik menyemak Saya akan bertanya kepada doktor bagaimana tinggi dia rasa dia akan menjadi? Sebagai hanya 5'2 "dan ayah bayi 'tidak banyak lebih tinggi doktor akan melihat saya dan berkata," Anda tidak akan mendapatkan tikus dari tikus. "

Kanak-kanak lelaki saya membesar mengikuti perkembangan dengan spurts pertumbuhan rakan-rakan mereka kecuali bongsu saya. Dia sentiasa budak yang paling pendek di dalam kelas. Di sekolah dia seolah-olah mendapat perhatian pembuli. Beberapa waktu Ia akan pulang ke rumah dari sekolah dengan bibir bawah beliau melekat dan mata sedih besar dan beritahu saya tentang seseorang memilih kepadanya. Bekerja keras tidak terlalu overprotective, kita bekerja pada keyakinan dan harga diri.

Pada suatu hari, tidak lama selepas latihan hipnosis saya, saya mempunyai satu idea. Saya tahu bahawa hipnosis boleh membuat bahagian-bahagian badan tertentu berkembang; mengapa tidak cuba pada ketinggian? Oleh itu, kanak-kanak lelaki berbaris dan seri tanda pada dinding dan mengukur ketinggian setiap lelaki. Kemudian setiap hari selama dua minggu akan datang, kami melakukan beberapa teknik relaksasi yang mudah dengan visualisasi. Selepas dua minggu kita diukur lagi dan kanak-kanak lelaki telah benar-benar berkembang. Purata kenaikan ketinggian adalah 3/4 inci!

Sekarang, anda mungkin berfikir bahawa kanak-kanak lelaki muda yang membesar dan ia hanyalah satu kebetulan, tetapi mempunyai keempat-empat kanak-kanak lelaki mempunyai peningkatan dalam ketinggian dalam masa dua minggu memberitahu saya hipnosis bekerja. Serta ibu-ibu kerap, saya mendapat sibuk dan meletakkan peningkatan ketinggian hipnosis di belakang fikiran saya.

Beberapa tahun kemudian, sebagai remaja, bongsu saya masih merupakan antara yang paling pendek di dalam kelas. Saya baru sahaja mengambil kelas pada akutekanan dari akupunktur menonjol, Tao Tan. Dia memberitahu saya bahawa dia boleh membantu orang menjadi lebih tinggi. Beliau berkata, anaknya, hampir enam kaki tinggi. Kedua-dua anak saya dan saya bersedia untuk mencuba jadi kami membuat beberapa perlantikan dan anak saya mengalami melalui pokes jarum demi tallness.

Kami tidak pernah melihat apa-apa spurts pertumbuhan, tetapi kini, beberapa tahun kemudian; anak muda ini adalah lebih tinggi daripada tiga adik-beradik yang lebih tua itu. Adakah ia akupunktur atau keinginan? Saya tidak tahu. Tetapi saya percaya bahawa ada ubat semula jadi untuk membantu mereka yang benar-benar mahu untuk mendapatkan beberapa inci mencapai hasrat mereka.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar