Minggu, 15 November 2015

Cara Berhenti ketiak Berpeluh

Cara Berhenti ketiak Berpeluh

Adakah anda tertanya-tanya bagaimana untuk menghentikan ketiak berpeluh dengan cepat dan berkesan? Berpeluh adalah fungsi badan normal dan semua orang berpeluh apabila badan mereka adalah terlalu panas kerana ia menjadi sejuk anda ke bawah. Walau bagaimanapun dengan beberapa malang, berpeluh berlaku secara konsisten dalam mana-mana dan semua keadaan dan boleh menjadi sangat memalukan. Walau bagaimanapun ia boleh diubati.

Sekarang apabila saya mahu belajar bagaimana untuk menghentikan ketiak berpeluh orang selalu memberitahu saya untuk menggunakan anti-perspirant. Well, saya mesti telah mencuba setiap anti-perspirant di pasar raya tempatan saya, kerana tiada seorang pun daripada mereka bekerja untuk saya! Pasti, mereka boleh menghalang berpeluh untuk orang yang tidak berpeluh sepanjang masa, tetapi bagi saya ia adalah sia-sia selepas kira-kira satu jam kerana saya akan menitis oleh tengah hari!

Ini adalah benar-benar memalukan dan ia benar-benar merosakkan harga diri saya, setiap kali saya keluar di khalayak ramai saya takut untuk menaikkan atau menggerakkan tangan saya kerana patch peluh besar yang berpeluh itu akan mewujudkan. Saya tidak boleh memakai pakaian berwarna terang sama ada, kerana ia akan membuat patch lebih jelas dan ia benar-benar kecewa saya.

Apabila saya berjumpa doktor saya mengenai perkara ini, dia bercakap dengan saya mengenai suntikan Botox mungkin. Apa ini lakukan adalah sebenarnya menyekat liang-liang kulit anda daripada melepaskan peluh dari kawasan yang terjejas supaya anda tidak akan berpeluh. Walau bagaimanapun, saya tidak mahu pergi ke jalan ini kerana selepas beberapa kerja saya sendiri saya mendapati bahawa bukan sahaja ini
rawatan yang sangat mahal tetapi peluh yang berlebihan hanya bergerak ke bahagian lain badan!

Saya tidak mahu hanya menghalang kulit saya liang daripada melepaskan peluh dan manakala saya untuk mengetahui bagaimana untuk berhenti berpeluh ketiak saya mahu untuk sampai ke punca masalah ini. Saya tidak mahu perlu hidup bersamanya lagi dan saya mahu menjadi seperti orang lain, jadi saya mencari kaedah semula jadi yang mudah untuk melaksanakan dan menangani punca.

Saya belajar bahawa sebab utama anda berpeluh di bawah lengan anda adalah kerana bakteria. Sekarang menakjubkan saya mendapati bahawa bakteria biasanya datang daripada deodoran dan sabun yang saya gunakan untuk menghilangkan masalah! Saya tidak mengatakan bahawa anda tidak perlu menggunakan deodoran tetapi apa yang saya katakan adalah bahawa anda perlu untuk membersihkan ketiak anda dengan berkesan sebelum memohon, seperti deodoran tidak boleh digunakan untuk membersihkan ketiak anda.

Saya dapati bagaimana untuk menghentikan ketiak berpeluh apabila saya belajar teknik ini hebat yang melibatkan beberapa produk murah dan bersih yang saya boleh membeli dari pasar raya saya, yang begitu mudah untuk dilakukan dan begitu berkesan juga!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar