Kamis, 12 November 2015

Kesihatan Penyembuhan Dengan Punch

Kesihatan Penyembuhan Dengan Punch

Dalam direktori penawar kesihatan yang berpatutan, cili merah hampir menjerit untuk mendapatkan pengiktirafan. Dan sesungguhnya pek menumbuk!

"Apabila mereka tersumbat, terdapat kebuluran, maka genangan, dan akhirnya penyakit. Dengan belajar bagaimana untuk menggunakan herba yang paling berkuasa di dunia, anda boleh menyembuhkan penyakit walaupun pengamal perubatan semulajadi terbaik tidak pernah sembuh." - Dr Richard Schulze
Setiap kali orang mempersoalkan Dr. Schultze, "Apakah 10 herba yang paling penting untuk mempunyai di rumah?" Dia memberitahu mereka, "Di bahagian atas senarai adalah cili merah, kerana ia akan membuat 9 kerja lain yang lebih baik."

Cili merah telah dihormati kerana kemampuan pengawetan untuk beribu-ribu tahun. Malah pada hari ini, ia terus menarik perhatian pengguna dengan kesan dramatik pada badan. Sebilangan besar mukjizat penyembuhan telah disahkan secara saintifik dalam kajian saintifik semasa.

Jika saya hanya boleh memilih satu

Terdapat banyak pengamal perubatan holistik yang percaya bahawa Cayenne sudah pasti tumbuhan penyembuhan yang paling penting di dunia. Ia tanpa ragu-ragu adalah salah satu herba penyembuhan yang paling kuat yang ada. Master herba Dr Richard Schulze menyatakan bahawa Cayenne lada pasti herba botani pilihannya jika dia hanya mungkin pilih satu.

Kuasa Dalam Darah kami!

Alkitab menyatakan bahawa kehidupan ada di dalam darah, jadi daya yg berhubung dgn penyembuhan alam perlu juga berada di dalam darah. Dan dengan darah sudah pasti tempat di mana potensi cili merah itu terletak. Untuk mempercepatkan darah adalah untuk mempercepatkan daya penyembuhan pemulihan alam semula jadi dan ada tentu tidak herba botani alternatif yang bergerak peredaran lebih cepat mana-mana bahagian tubuh badan manusia daripada cili merah. Ia adalah perangsang yang terbaik dan paling baik di dalam kerajaan herba. Cili merah menyampaikan sungai ini hidup ke yang sakit atau mati organ jauh lebih baik daripada apa-apa loji atau perubatan lain dan sebenarnya penting dalam semua keadaan yang melibatkan penyakit.

Arteri Dynamite!

Oleh itu ia adalah pemangkin, meningkatkan keberkesanan semua tumbuh-tumbuhan herba yang lain dengan menyediakan mereka dengan cepat ke bahagian tertentu badan di mana mereka adalah yang paling penting. Bagaimana boleh menanam komponen dalam herba mendapat manfaat jika mereka tidak mendapat ke kawasan yang memerlukan? Penyakit dihasilkan daripada masalah peredaran tersumbat melibatkan darah dan tenaga gerakan-yang menyebabkan kesesakan di kawasan itu. Darah membawa nutrisi, oksigen, dan sifat-sifat penyembuhan herba untuk setiap bahagian badan dan membawa membuang bahan buangan. Cayenne adalah seperti bahan letupan, meletup melalui halangan dan menyampaikan vitamin, mineral, dan bahan-bahan tumbuhan yang tiada lokasi yang sakit.

Sama ada ia ditambah kepada makanan, ekstrak herba, poultices herba atau salap, cili merah dapat meningkatkan kecekapan.

Kegunaan khususnya:

Dos dan Permohonan:

Untuk Samakan Tekanan Di atas meningkatkan peredaran, cili merah meningkatkan kesejahteraan jantung dan sistem peredaran darah. Cili merah bergerak segera ke dalam aliran darah dan melaraskan tekanan darah dari kepala hingga ke kaki, mengimbangi tekanan merentasi seluruh badan. Ini akan membawa tekanan tinggi, yang membawa kepada pendarahan pesat, jauh dari luka dan pembekuan bermula secara langsung. Ia dapat meningkatkan aktiviti jantung lagi bukan tekanan darah. Ia mencegah pukulan dan serangan jantung. Ia akan mengurangkan kelekitan platelet dan perhentian pendarahan dalam dan luaran.

Kurangkan Kehilangan Darah Cayenne adalah ubat kesihatan kecemasan yang besar. Ia adalah idea yang baik untuk sentiasa telah mendapatkan beberapa Cayenne sedia ada untuk keadaan krisis. Jika pendarahan berlaku dalam paru-paru, perut, rahim atau hidung, ia adalah dinasihatkan bahawa satu sudu teh ekstrak (atau satu sudu teh serbuk cili dalam secawan air panas) diberikan setiap 15 minit sehingga krisis telah berlalu. Pendarahan yang sepatutnya untuk berhenti dalam 10-30 saat. Sebab untuk ini adalah bahawa bukannya tekanan darah tinggal berpusat, ia menyamakan kedudukan oleh Cayenne, dan tindakan pembekuan darah menjadi lebih pesat.

Untuk Mengurangkan Sakit.

Sokong Fungsi penghadaman apabila diambil bersama-sama dengan makanan.

Untuk menurunkan suhu Anda Membantu suhu badan yang lebih rendah dengan merangsang kawasan otak yang bertanggungjawab untuk menyejukkan sistem. Kemungkinan besar ini adalah sebahagian daripada sebab-sebab lada panas begitu berleluasa dalam masakan negara-negara yang mempunyai iklim panas. Kapasiti Cayenne untuk menjadikan tubuh lebih berdaya tahan haba telah menjadikan ia satu rawatan rakyat meluas untuk demam, termasuk malaria dan demam kuning.

Rangsang Minda Anda Meningkatkan prestasi Ginkgo Biloba. Mengambil Ginkgo Biloba adalah terkenal untuk membantu dengan ingatan dan fungsi mental yang lain. Walau bagaimanapun, ia secara umumnya mematuhi berkesan dengan hanya 20% daripada kes-kes yang paling serius. Jika ingatan (atau hidup) daripada seseorang yang anda cintai tergelincir jauh, 20% adalah kemungkinan yang sangat buruk. Gunakan Cayenne lada untuk put up Ginkgo ke otak, dan peratusan yang meningkat kepada 95%, dengan hasil yang besar.
Take It Dalam Mulut ini

Hanya ada satu cara untuk mengambil cayenne, dan itu adalah betul-betul di mulut. Sebahagian besar tindakan penyembuhan cili merah yang berlaku betul-betul di mulut anda. Lada cayenne menyentuh lidah anda, cili merah menyerap dalam saat dan hujung saraf menghantar isyarat di seluruh badan - menghantar gelombang darah segar ke mana saja anda sakit. Kapsul lebih-lebih lagi menjaga orang daripada mempunyai tindak balas dalam mulut mereka, yang adalah apa yang dimaksudkan Alam. Banyak penyembuhan Cayenne mula berlaku dalam rongga mulut anda. Sebagai Cayenne menyentuh lidah anda, saraf menghantar isyarat ke seluruh badan, menyampaikan bersama-sama dengan gelombang darah segar ke mana saja badan anda sakit. Ini mendadak darah segar tidak berlaku apabila anda meminggir mulut dengan menggunakan kapsul.

A Crescendo Progresif

Bagi orang yang tidak biasa dengan keadaan itu, mereka hanya perlu bekerja dengan cara mereka ke atas. Anda membangunkan kapasiti untuk menggunakannya, sama seperti dengan apa-apa lagi. Ia tidak semestinya suka anda perlu untuk memulakan dengan satu sudu teh keseluruhan di dalam mulut - dan kemudian berpegang kepada lengan kerusi anda.

Kuantiti anda mungkin menggunakan untuk sakit tekak agak sedikit kurang daripada yang digunakan untuk darah beku atau pendarahan otak. Jika ia adalah hidup atau mati perkara, kegunaan tugas berat Cayenne lada adalah perintah hari ini, setiap hari.

Sama ada atau tidak ia membantu untuk membuat perkara yang anda makan rasa hebat atau melindungi hati anda, cili merah ialah, penawar kesihatan yang berpatutan mudah.

"Jika anda menguasai hanya satu herba dalam hidup anda, tuan cili merah. Ia adalah lebih kuat daripada yang lain." - Dr Richard Schulze, Perubatan Herba

Tidak ada komentar:

Posting Komentar