Minggu, 15 November 2015

Bagaimana untuk Penyembuhan berpeluh Palms

Bagaimana untuk Penyembuhan berpeluh Palms

Jika anda sedang mencari untuk belajar bagaimana untuk menyembuhkan tapak tangan berpeluh maka anda akan mahu untuk melekat di sekeliling kerana saya mempunyai beberapa nasihat yang hebat yang anda tidak mahu ketinggalan. Tapak tangan berpeluh, perubatan dikenali sebagai hiperhidrosis palmer, adalah suatu keadaan yang menyebabkan kelenjar peluh di tangan anda kepada lebih-hasil, menyebabkan peluh berlebihan dan sering memalukan. Ia boleh dirawat walaupun, jadi teruskan membaca untuk mengetahui caranya.

Saya pernah mengalami keadaan ini tepat sebelum saya tahu bagaimana untuk menyembuhkan tapak tangan berpeluh, dan ia benar-benar memberi kesan kepada hidup saya. Tugas yang mudah harian seperti menaip pada komputer dan berjabat tangan benar-benar memalukan, kerana saya sering akan meninggalkan tanda peluh pada apa sahaja yang saya menyentuh dan ia adalah jelas bahawa orang tahu saya keadaan ini dengan cara mereka bertindak balas apabila berjabat tangan saya.

Ia benar-benar memberi kesan kepada harga diri saya, dan jika ia memberi kesan kepada anda juga maka anda mungkin terdesak untuk belajar bagaimana untuk menghentikan tangan anda daripada berpeluh. Dan anda akan gembira untuk mengetahui terdapat pelbagai rawatan yang boleh anda meneruskan. Sebagai contoh anda boleh cuba suntikan botox atau iontophoresis yang kedua-duanya telah agak berjaya untuk menghentikan tangan berpeluh, namun mereka boleh menjadi agak expesive menjalani.

Apabila saya ingin belajar bagaimana untuk menyembuhkan tapak tangan berpeluh beberapa tahun yang lalu, saya tidak mahu perlu mendapatkan rawatan invasif pembedahan, bukan sahaja kerana kos yang besar tetapi juga kerana senarai kesan sampingan yang mungkin. Apa yang saya mahu adalah kaedah semulajadi bahawa saya cepat boleh gunakan untuk mendapatkan panas, tangan kering kerana saya sakit yang mempunyai tapak tangan sentiasa berpeluh!

Saya mengambil pelbagai tips yang berbeza dari orang-orang yang berada dalam keadaan yang sama dengan saya, termasuk kaedah yang benar-benar pelik lagi berkesan. Ia melibatkan baking soda, dan anda perlu memohon olah tapak tangan anda selepas mencuci, kerana ia menyerap peluh tambahan, menjaga tangan anda kering. Saya juga belajar bahawa kafein boleh meningkatkan jumlah peluh anda menghasilkan, jadi mengelakkan minuman dengan kandungan kafein yang tinggi.

Ini semua baik dan baik, tetapi jika anda benar-benar mahu belajar bagaimana untuk menyembuhkan tapak tangan berpeluh secara semula jadi anda perlu melakukan sedikit penyelidikan anda sendiri. Atau adakah anda? Saya membuat kajian begitu banyak apabila saya cuba untuk menghilangkan keadaan kulit saya, dan telah merumuskan satu pelan yang lengkap yang boleh anda gunakan untuk menghilangkan keadaan kulit anda juga.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar